Jimat 5% Melalui Y.E.S Prenatal, Postnatal, Kurus & Anti Penuaan

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Hai3. Nak share berita gembira yang Shaklee umumkan baru2 ni iaitu Pelancaran Program YES (Young Entrepreneur Set). Ia memberi kelebihan untuk anda yang ingin menjana pendapatan melalui Shaklee. Nak pendekkan cerita, kalau ahli baru tu berjaya dapatkan bonus RM2000, tak mustahil bonus tu Shaklee akan gandakan sehingga jadi lebih dari RM6000. Banyak tak? Usaha 100%, dapat bonus 250%.

Jika anda belum mendaftar sebagai ahli, anda hanya perlu menambah RM200 mana2 produk Shaklee dan anda akan mendapat keahlian "PERCUMA" bernilai RM80 untuk seumur hidup + "PERCUMA" Vitalea bernilai RM88.75 untuk kegunaan 4 bulan melalui pembelian produk YES. 

Jangan risau jika anda hanya berminat untuk kegunaan sendiri sahaja, melalui YES Shaklee menawarkan diskaun 5% untuk setiap ahli yang melakukan pembelian. Untung2 tengah bulan siap ada pulangan tunai masuk ke dalam akaun anda lagi tau.



4 YES promotional set yang Shaklee tawarkan adalah:
1. Set Healthy Prenatal: 
   ESP, Vitalea, B-Complex, OsteMatrix, Vita C, OmegaGuard

2. Set Healthy Postnatal: 
   ESP, Vitalea, Alfalfa (S), OsteMatrix, Vita C, OmegaGuard

3. Set Healthy Fitness: 
   Cinch Shake Mix (2 tin), Cinch Energy Teamix, Herblax, Vitalea,   
   Lecithin

4. Set Healthy Young Living: 
   VIVIX (2 botol)

Jangan lupa untuk hubungi zati untuk sebarang pertanyaan, pembelian, konsultasi, cara menjadi ahli atau apa saja berkaitan kesihatan. InsyaAllah zati akan membantu.


Yunez Izzati
012-6720464
SID Tip Top & Meletop!


0 comments:



Catat Ulasan