Makanan Terbaik Untuk Kulit Cantik Berseri - Bahagian 1

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t

Hai3..siapa yang xnak kulit cantik berseri kan. Malahan ada yang sanggup mengeluarkan belanja mencecah ribuan untuk pelbagai produk atau pembedahan untuk mendapat kulit idaman. Hari ni kita nak tengok makanan yang boleh membantu menaikkan seri wajah gitu. 

1 . Buah Anggur :


Anggur adalah buah yang sarat dengan manfaat kesihatan, termasuk untuk kulit yang bersih. Sangat ideal untuk mengamalkan makan anggur merah beserta bijinya kerana dalam biji ini mengandung antioksidan kuat yang mampu mengurangi infeksi kulit. Vivix Shaklee turut diekstrak dari anggur tau.

2 . Brokoli :


Brokoli adalah sayuran no. 1 dalam daftar top sayuran tinggi nutrisi didunia.  Sayuran ini penuh dengan segala macam antioksidan dan vitamin  A, Vitamin C, Vitamin B kompleks, Vitamin K dan Vitamin E. Semua vitamin ini berperan yang sangat penting untuk menjaga kulit agar bersih dan bercahaya. Anda dapat memakannya dikukus atau mentah bersama dalam salad. Satu lagi manfaat brokoli, iaitu sangat rendah kalori.
Secara umum, semua sayuran tinggi nutrisi sehat, termasuk serat, antioksidan dan rendah kalori. Dan tentunya juga sangat baik untuk kesihatan, khususnya kulit yang bersih, berseri dan tegang. Jika anda kurang berminat pada sayur-sayuran, anda digalakkan untuk mengambil B-Complex Shaklee untuk memenuhi keperluan Vitamin B untuk badan anda.

3 . Beras merah :


Ketika kekurangan tenaga, beras merah adalah yang terbaik untuk dimakan. Ini kerana beras merah akan membuat anda merasa lebih kenyang dan dalam jangka waktu yang lebih lama. Selain manfaat gizi, ia juga terdiri dari magnesium, protein, vitamin B kompleks dan antioksidan – yang semua bermanfaat dalam menjaga kulit halus dan bebas noda.

4 . Aprikot :


Faktanya bahwa buah aprikot sarat dengan lemak baik, dan sangat popular dalam dunia diet. Buah ini juga mengandung vitamin C dan Vitamin E – yang keduanya berguna untuk menjaga kulit yang cerah, sempurna dan indah. Nak lebih mudah amalkan sebiji Vitamin C dan Vitamin E Shaklee setiap hari untuk pembentukan kolagen semulajadi dan mengurangkan bekas jerawat atau jeragat.

5 . Kacang dan biji-bijian :


Kacang tidak hanya terdiri dari berbagai macam jenis lemak sehat, tetapi juga mengandung selenium. Nutrisi ini paling penting, dan kebanyakan orang seringkali kekurangan nutrisi ini dalam makanan mereka. Kekurangan selenium dapat menghasilkan kulit bersisik dan jerawat. Kacang Brazil, biji labu, biji bunga matahari dan almond adalah snack sehat sempurna pada malam hari, karena berisi banyak kalium, tembaga , vitamin E dan zat besi. Namun perlu diperhatikan bahawa, kacang tidak perlu kebanyakan garam atau digoreng dengan banyak minyak.
{Sumber}


Nak lebih banyak info tentang makanan yang baik untuk kulit? Nantikan sambungan seterusnya tau pada bahagian 2 =)



Yunez Izzati
012-6720464SID Tip Top & Meletop!

Kenali Punca Lewat Hamil

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t


Ramai pasangan moden yang berkahwin tapi lambat dikurniakan cahaya mata. Malah begitu ramai pasangan di luar sana yang belum dikurniakan anak walaupun telah bertahun-tahun berumahtangga. Tanpa kita sedar, teknologi canggih serba moden boleh mempengaruhi kesuburan suami dan isteri. Malah, kepercayaan karut yang tidak berasaskan sains kesihatan turut merendahkan risiko tidaksubur di kalangan pasangan suami isteri.
Gambar ihsan Google


1. Pelincir yang SalahTahukah anda menggunakan pelincir yang salah semasa mengadakan hubungan intim boleh mengurangkan peluang untuk hamil? Semua gel pelincir boleh rosakkan sperma. Cara terbaik untuk baiki hubungan, tingkatkan pelincir semulajadi anda. Lakukan lebih banyak foreplay sebelum memulakan seks. Seterusnya lebih banyak pelincir semulajadi terhasil untuk bantu sperma terus hidup.

2. Simpanan sperma.Ada pasangan silap tanggapan bahawa dengan mengelakkan hubungan seks dalam masa sebulan dapat menjimatkan sperma. Ini adalah silap besar! Memang benar, jika simpan sperma, anda mungkin lebih banyak waktu diperlukan. Tetapi kebanyakan sperma sudah lemah dan lembap serta tidak mampu senyawakan telur wanita. Untuk hamil, sperma yang segar diperlukan.

3. Vitamin C.Sangat bagus untuk tingkatkan kesuburan. Ia boleh memperbaiki cecair serviks. Cecair ini berfungsi mengangkut sperma ke dalam serviks dan ke rahim. Tanpanya sperma tak mampu hidup lebih lama. Namun jangan ambil berlebihan sebab dikhuatiri akan  menyebabkan kekeringan serviks pula. Dinasihatkan ambil tidak lebih 1000mg vitamin C setiap hari.

4. Tekanan. Bila ada yang bertanya dan mengatakan “relaks la” ini sebenarnya akan menambah lagi tekanan. Lakukanlah terapi ketawa daripada paksa diri untuk bertenang. Tekanan boleh menyebabkan penghasilan ovumdan sperma yang tidak berkualiti.

5. Makanan. Wanita yang hamil tahu apa makanan yang patut dijauhi, tetapi wanita yang sedang cuba untuk hamil tidak tahu hal ini. Contohnya, jauhkan ikan yang mengandungi merkuri yang sangat tinggi namun jangan elak semua ikan kerana ada ikan yang yang kaya dengan protein, vitamin D dan asid lemak Omega-3 yang bagus.

6. Minuman berkafein.Ada kajian mengatakan secawan kopi sehari sudah cukup memgurangkan peluang sehingga 50% wanita untuk hamil dalam tempoh 12 bulan. Jadi, pengemar kopi sila ambil perhatian ya.

7. Ubat-ubatan yang mesti dijauhi orang lelaki.Ada ubat-ubatan yang biasa diambil oleh lelaki seperti ubat rawat ulser, masalah gastrik juga ubat tekanan darah tinggi ada kesan buruk pada pengeluaran sperma juga kesuburan. Amalkan vitamin lebih baik, contohnya zinc complex, C dan E yang mengandungi selenium.

{Sumber}

Tetapi jika anda tercari-cari suplemen yang sesuai untuk membantu meningkatkan peluang kesuburan jangan lupa cari zati ye.

Yunez Izzati012-6720464SID Tip Top & Meletop!

Gaya Hidup Mempengaruhi Peluang Kehamilan

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Jika masalah anda disebabkan oleh faktor biologi, suami isteri dinasihatkan supaya mendapatkan khidmat pakar perubatan dalam bidang reproduktif agar masalah anda berdua dapat diselesaikan secara medikal. Namun sekiranya anda berdua tiada masalah biologi, bermakna peluang untuk anda cepat dapat anak adalah cerah. Namun, anda mesti bersedia untuk mengubah cara hidup anda.

Bersenam
Bersenam bukan sahaja menyihatkan badan, malah memberi kesegaran minda. Badan yang sihat dan minda yang tenang boleh menurunkan paras stress dan meningkatkan hormon kesuburan anda.

Mengelakkan pencemaran
Mungkin kita tidak dapat lari dari pencemaran, terutama pencemaran udara. Anda boleh menghentikan diri dan keluarga dari menjadi punca dan mangsa pencemaran dengan mengamalkan ‘green-living’. Setidak-tidaknya dengan berhenti merokok.

Mengambil supplement (vitamin dan mineral) untuk menambah kesuburan
Kesuburan boleh ditingkatkan dengan pengambilan suplemen seperti multivitamin dan multimineral, B-complex, vitamin C, vitamin E, minyak ikan, zink dan alfalfa. Setiap vitamin ini menmpunyai fungsi berbeza, sama ada untuk mengoptimumkan tahap kesihatan suami dan isteri


Produk Shaklee Untuk Bantu Tingkatkan Kesuburan

  1. Vita-Lea: Kesuburan wanita banyak dipengaruhi oleh vitamin A. Jadi untuk cepat dapat anak, seorang wanita (lelaki juga) harus melengkapkan diri dengan mengambil multivitamin dan multimineral. Kenapa kena ambil multi? Kerana ia membekalkan vitamin dan mineral perlu dalam kehidupan kita sehari-hari, bagi memastikan kesihatan berada di tahap optimum. Mangan dan magnesium di dalam Vita-Lea juga dapat membantu ereksi bagi lelaki.
  2. B-Complex: Vitamin-vitamin B3, B6 dan B12 memainkan peranan penting dalam memulihkan tenaga (menukar makanan kepada tenaga). Penting bagi mereka yang hidup dalam keadaan sibuk, selepas kerja di pejabat yang memenatkan, anda memerlukan tenaga untuk bersama dengan suami / isteri. Vitamin B12 juga berperanan dalam memperbanyakkan sperma.
  3. Vita-C: Sebagai vitamin yang menjaga kesegaran sel, vitamin C juga berfungsi menghasilkan sel sperma yang sihat. Sperma yang tidak sihat, lembik, lembab akan menghadapi masalah untuk bersenyawa dengan sel ovum.
  4. Vita-E & Selenium: Bekerja bersama-sama dengan vitamin C sebagai anti-oksidan. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium lengkap dalam Vita-E Shaklee, untuk membantu pergerakan sperma agar lebih tangkas dan bergaya.
  5. OmegaGuard: Omega-3 dan Omega-6 meningkatkan kelicinan pergerakan sperma bagi memudahkan persenyawaan. Turut membantu membakar lemak dan mengurangkan berat badan bagi suami / isteri yang mengalami ketaksuburan disebabkan beratbadan berlebihan.
  6. Zinc: Meningkatkan hormon testosteron dan bilangan sperma.
  7. Alfalfa: Membantu mengatur pusingan haid, masalah keputihan dan masalah kewanitaan.

Banyaknya suplemen, mana satu yang perlu ambil? Semua sekalikah?

Kalau nak ambil semua mungkin terlalu banyak, jadi untuk mereka yang mahu mencuba dan ikhtiar untuk cepat dapat anak, saya cadangkan ambil suplemen di bawah sebagai permulaan:

  • Untuk Suami : Set Family Wellness (Vitalea + B-Complex + Vita-C) bersama Vita-E dan Zinc.
  • Untuk Isteri : Set Family Wellness (Vitalea + B-Complex + Vita-C) bersama Vita-E + Alfalfa
Gambar ihsan Google.
Apapun, ini cuma ikhtiar untuk meningkatkan kesuburan dan menambah peluang mendapatkan anak. Sebaik-baik ikhtiar adalah doa dan keyakinan terhadap qada' dan qadar Allah swt. Semoga setiap daripada kita dikurniakan bahagia :)

Set Kesuburan Membantu Mudah Hamil

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Anak atau zuriat, adalah keinginan suami isteri bila berkahwin. Tapi bila sudah beberapa tahun kahwin, Allah duga masih belum diberi zuriat. Masih ada jalan. Bukan 'dead end' atau jalan mati. Set Kesuburan Shaklee adalah salah satu ikhtiar.


Idaman setiap pasangan yang berumahtangga =)


Mengapa Anda Perlukan Set Kesuburan?
  • Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.
  • Menyeimbangkan hormon bagi wanita.
  • Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil.
  • Meningkatkan kiraan sperma.
  • Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
  • Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.
  • Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.
  • Kehidupan di atas katil lebih hangat dan mesra.

Bagaimana Set Kesuburan Shaklee Membantu Hamil?
Set ini mengandungi multivitamin dan multimineral yang berasaskan bahan semulajadi. Merut kajian Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan mengambil multivitamin dan multimineral.

Hal ini juga telah disahkan oleh Pakar Oncology Malaysia, Dr Hamid Arshad melalui Facebook beliau:

"Nasihat untuk mereka yang berusaha mendapatkan zuriat. Selepas buat ujian-ujian kesuburan untuk kedua suami isteri dan selepas buat pembedahan untuk membuang cyst/fibroid atau lain-lain. Tumpukan masa untuk berdoa, berusaha kuruskan berat badan dengan dieting, buat exercise 30 minit setiap hari. Makan supplemen-supplemen multivitamin, Vitamin E, Vitamin C, Folic, tenangkan jiwa dan emosi. Jangan tergesa-gesa nak buat ini dan itu. Setiap rawatan perlu 3 hingga 6 bulan untuk lihat keberkesanan"

set kesuburan shaklee, cara cepat hamil, masalah kesuburan lelaki, punca haid tak teratur, cara banyakkan air mani, kelebihan GLA Shaklee, kelebihan zinc shaklee, asid folik untuk mengandung, tips cepat hamil, tips nak mengandung


Kemudian, banyakkan istigfar dan bersedekah. Kerana ini yang diajar Rasulullah ketika ada lelaki memohon cara bagaimana untuk dia dan isteri mendapatkan anak. Tak lama selepas itu, dia dikurniakan seorang anak lelaki. Dan Allah Maha Pemberi, diberi lagi 9 orang anak lelaki kesemuanya. Percaya pada Allah. Insyaallah..pasti anak yang dinanti akan tiba didukungan kalian. 

{Sumber}

Anda boleh hubungi zati untuk maklumat lanjut berkenaan set kesuburan suami, isteri atau sebarang usaha berkaitan. Jangan malu-malu ye. Semoga ia menjadi asbab rezeki anak tiba untuk menyinari keluarga anda. Zati sedia membantu.

Yunez Izzati
012-6720464
SID Tip Top & Meletop!

Adakah Berat Anda Sesuai Dengan Ketinggian?

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Kurus. Siapa taknak, kan? Semua orang nak kurus. Tapi sebelum anda cuba pelbagai produk menguruskan badan yang terdapat di pasaran (termasuklah yang akan saya ceritakan dalam entri-entri akan datang), anda kena faham apa yang dimaksudkan dengan berat badan berlebihan.

Ramai wanita-wanita (dan semakin ramai lelaki juga) merasakan diri mereka gemuk, sedangkan mereka sebenarnya memiliki berat badan sihat. Kenapa jadi begitu? Sebab dalam zaman metropolitan ini kita terbiasa disogok dengan idea kurus itu cantik. Kita terbiasa menilai orang yang memiliki lemak badan sebagai pelahap, tiada daya tahan diri dan mengalami masalah emosi. Sedangkan mereka sebenarnya selesa dengan diri, pemakanan dan gaya hidup harian mereka. Mereka tidak bergelut untuk kelihatan kurus tapi sebenarnya terseksa untuk mengekalkan berat dan bentuk badan yang memudaratkan kesihatan mereka. Jadi sebelum anda kategorikan diri anda gemuk tanpa sebab yang munasabah, ukur berat badan anda dan tentukan sama ada anda benar-benar gemuk atau ianya cuma dalam fikiran anda saja.

Anda juga rasa begitu?

Adakah Berat Anda Berlebihan?
Hanya kerana badan anda tak sekurus model-model peragaan, jangan salah sangka kononnya anda gemuk. Anda boleh ukur sama ada anda memiliki berat badan yang sihat atau tidak dengan menggunakan indeks jisim badan (body mass index - BMI). Ingat! Kata kuncinya di sini ialah berat badan sihat, bukannya kurus.

Anda boleh mengira BMI menggunakan aplikasi yang disediakan di laman ini, atau anda boleh juga mengira sendiri menggunakan formula seperti berikut:
Contoh: Bagi seseorang dengan ketinggian 1.60 m dan berat badan 60 kg, BMI yang dikira ialah 60 / (1.6 x 1.6) = 23.48

Nilai BMI yang telah dikira boleh dirujuk kepada jadual di bawah untuk mengetahui sama ada berat badan anda kurang, ideal, berlebihan atau mungkin juga obesiti.

Standard kategori BMI
Daripada jadual ini barulah anda boleh kategorikan diri anda dalam kumpulan berat badan yang mana. Kemudian barulah anda tahu apa tindakan yang perlu anda ambil: sama ada menaikkan, mengekalkan atau mengurangkan berat badan anda. Dalam contoh yang kita kira tadi, BMI 23.48 tergolong dalam berat badan ideal / normal / sihat. Jadi tak perlu risau untuk kuruskan badan (walaupun angka 60 kg bunyinya seolah-olah seorang yang gemuk).

Selamat mengira BMI masing-masing. Dan jangan sesekali merendahkan diri anda hanya kerana berat badan tak seimbang. Ada cara untuk mengatasinya. Dan paling penting sekali, bersyukur dan hargai nikmat kesihatan yang Allah swt beri. Jika anda memerlukan khidmat nasihat untuk menurunkan berat badan, Shaklee memberi tawaran menarik bulan ni. Cari zati k!




{Sumber}

Yunez Izzati
012-6720464
SID Tip Top & Meletop!


Tips Mudah Hamil Dengan GLA Complex

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, GLA Complex ini semakin mendapat tempat di hati ramai pasangan kerana dikatakan salah satu cara mudah dan cepat hamil, InshaAllah. Hari ini saya nak kongsikan bagaimana GLA Complex membantu pasangan yang telah lama menunggu untuk menimang cahaya mata.


Bagaimana GLA Complex berfungsi untuk membantu anda untuk mudah hamil?

Paras kolestrol dalam tubuh akan dapat dikurangkan dengan pengambilan GLA (Gamma Linolenic Acid). GLA juga berfungsi membantu dalam memberikan kelegaan sekiranya wanita sedang mengalami Sindrom Pra Haid (PMS) seperti angin senggugut. Di samping itu, GLA akan merangsang penghasilan dan peningkatan lendir serviks yang berkualiti tinggi bagi menjamin kesuburan wanita. Malah, GLA berfungsi secara teraputik dengan mendorong penghasilan Prostagdalin E1 yang membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan otot.

Bagaimana GLA Complex dapat anda menghadapi sindrom PMS (senggugut)?

Apabila seseorang diserang senggugut, biasanya ia akan menyebabkan kekejangan otot dalam rahim dan kawasan sekitarnya. Daripada kajian yang dibuat, puncanya adalah disebabkan tubuh badan wanita tersebut tidak dibekalkan dengan GLA yang secukupnya. Justeru, pengambilan GLA ini adalah mustahak untuk menampung kekurangan GLA dalam tubuh.


Baiklah setakat ini saya faham. TAPI sebenarnya bagaimana GLA Complex dapat membantu saya untuk cepat dan mudah hamil?

Bagi menjamin kesuburan, seorang wanita perlu mempunyai lendir serviks yang terjamin kualitinya dan berwarna putih telur. Jika anda seorang yang teliti, anda akan perasan sebulan sekali wanita akan menghasilkan cecair putih telur tersebut. Ini menandakan ia adalah waktu subur wanita itu. Namun, tidak semua orang dapat menghasilkan cecair yang ‘subur’ seperti itu. Bagi menghasilkan cecair yang melambangkan kesuburan ini, maka disinilah fungsinya GLA. Sekaligus membantu sperma untuk berenang-renang terus menuju ke uterus, tiub fallopio dan destinasi terakhir iaitu sel ovum. Cecair subur ini juga membantu memanjangkan jangka hayat sperma di dalam tiub fallopio sehingga menjangkau 5 hari. Dari sudut positifnya, walaupun tidak kena tepat pada waktu subur namun peluang tetap cerah kerana sperma masih berada di situ hingga hari yang ke lima!


Setahun da anak bujang mama ye


Untuk kaum hawa di luar sana yang masih lagi belum mendapat zuriat, anda disarankan untuk membuat pemeriksaan terhadap cecair serviks anda. Jika cecair tersebut tebal, berwarna kecoklatan dan kering itu adalah tanda yang kurang baik kerana ia boleh menghalang persenyawaan dari berlaku. Mustahak untuk mengenali cecair kesuburan kita.

Jom borong bulan ni. Beli 6 dapat 7 tau. Beli 2 dapat diskaun 5%.

{Sumber}

Yunez Izzati
012-6720464
SID Tip Top & Meletop!

Kenapa Cinch Shake Penting Untuk Diet

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Setiap kali anda minum Cinch Shake Mix, anda akan mendapat 24g protien, 24 vitamin dan mineral dan 6g serat laut.



Cadangan pengambilan adalah bersama dengan 1 sudu Energizing Soy Protein (ESP) kerana protein digunakan untuk membina otot dan ototlah yang membantu meningkatkan kadar metabolisma dan membakar kalori.

Makanan yang kaya dengan protein dan leucine juga membantu menahan lapar, yang mana turut membantu mengurangkan pengambilan makanan di waktu malam. Sangat sesuai diamalkan untuk anda yang diet walaupun anda menyusukan bayi atau penghidap diabetis.

Yunez Izzati
012-6720464
SID Tip Top & Meletop!

Manfaat GLA Complex Untuk Semual Lapisan Umur

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Jom kita jenguk2 kat bawah ni. Banyak manfaat yang terdapat dalam 1 gel lembut GLA Complex tau!



- herba tradisi yang dipercayai terutamanya di Barat terutamanya untuk melegakan batuk, kahak, ulser, kebas dan meningkatkan stamina

- mengawal selia estrogen dan testosteron - membentuk prostagladin yang mengawal selia hormon, memperbaik simptom PMS seperti mood swing, senggugut atau payudara sensitif

- melambatkan menopous, penuaan ketidakhadaman, depresi, mengetatkan uterus

- menentang kanser - antioksidan yang tinggi membantu menghalang kanser atau cyst

- memperbaik inflamasi kulit seperti eczema, alergi, gatal, kulit kering, bintik penuaan, kurap

- pelangsingan - rendahkan kolestrol LDL, menghalang pertambahan berat, mencantikkan kulit

- halang komplikasi diabetis - merendahkan kadar gula dalam tubuh

- halang darah tinggi - halang pembekuaan darah dan masalah jantung

- memperbaik tekstur rambut yang kering dan gugur

- hiperaktif dan autisme - memperbaik keadaan kanak2 yang sukar memberi fokus


Yunez Izzati
012-6720464
SID Tip Top & Meletop!

Perbezaan Shaklee : Lecithin Penyerap Lemak Terbaik!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Perbezaan Shaklee : Lecithin diekstrak dari kacang soya organik non-GMO dimana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.



Manfaat utama:
- menyerap vitamin yang larut lemak - membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut lemak

- melindungi hati - menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati, hati berlemak

- pemecahan lemak dan kolestrol - bertindak sebagai pembersih salur darah, membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh.

- pelangsingan - mempercepat pembakaran lemak

- mencantikkan otot dan kulit - membentuk membran sel, melembab dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan

- memperbaiki alergi dengan menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelung dalam salur darah penyebab alergi

- menghalang batu karang - 90% yang berpunca kolestrol yang tersekat membentuk batu karang

- meningkatkan daya ingatan dan melegakan stress - mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang meningkatkan semangat dan ingatan untuk belajar

- tumbesaran janin yang sihat untuk ibu hamil

- menghalang tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis serta menggalakkan peredaran darah

- memperbaik prostat dan urethra

- meringankan sembelit - pelembut najis yang berkesan dengan melembab dan meleraikan toksin di usus

Yunez Izzati
012-6720464
SID tip top & meletop!

Promosi April 2015: Lecithin, GLA Complex, Cinch Shake, DTX dan Chew Vita-Lea

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Hai3..pejam celik pejam celik diam-diam dah masuk bulan April untuk tahun 2015 rupanya. 
Sempena bulan baru ni, Shaklee menawarkan beberapa pilihan tawaran promosi tau. Ia adalah:
- Lecithin beli 6 dapat 7
- GLA Complex beli 6 dapat 7
- Lecithin dan GLA Complex beli 2 potongan harga 5%
- Cinch Shake beli 3 dapat 4
- DTX beli 3 dapat 4
- Chew Vita-Lea beli 3 dapat 4



Shaklee dah tak main dah 1 bulan 1 promosi produk je. Berganda-ganda tawaran yang diberikan saban bulan sekarang.

Jadi untuk anda yang berminat mendapatkan produk2 diatas atau penerangan lanjut mengenai fungsi dan sebagainya, jangan malu2 cari zati ye.

Yunez Izzati
012-6720464
SID tip top & meletop!