Teknologi Melambatkan Proses Penuaan

Bismillahirrahmanirrohim
Assalamualaikum w.b.t


4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Selular
1. Kerosakan DNA
Setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir SEJUTA serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan typo (kesilapan dari yang asal yang mengganggu fungsi sel dan umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.

2. Pengawalan Genetik
Menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan. 

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel
Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang diperlukan. Apabila kecekapannya merosot, fungsi sel juga menurun. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalm sel.

4. Penimbunan Potin AGE
Protin AGE (Advance Glycation End Products) berlebihan boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan umur. Ramuan vivix adalah 10kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) yang membantu melambatkan pembentukan protin AGE.



Vivix juga tururt memelihara kesihatan jantung, otak, sistem imun, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular kesihatan dan kesejahteraan. 

Penggunaannya disaran untuk merawat kanser, mengurangkan alzhemeir, merawat diabetis dan darah tinggi, pesakit jantung, lain-lain penyakit kronik ataupun untuk rasa dan kelihatan awet muda. Ibu mengandung tidak disaran untuk mengambil vivix di dalam senarai suplemen kerana kandungan antioksidan yang tinggi akan mengganggu perkembangan bayi. 

Yunez Izzati
0126720464
SID tip top & meletop!
Cod area bkt kapar, meru, setia alam, aman perdana, puncak alam, kapar, klang dan kawasan berhampiran

0 comments:



Catat Ulasan