Perbezaan Shaklee : Vita-Lea

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t


Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" yang disingkatkan kepada "Vita-min" dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair 90tahun dulu kepada tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30nutrisi lengkap harian yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12vitamin dan 7mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.  Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.


Tablet Vita-Lea disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Eksplo-tab". Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia larut dalam air dan tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center of Sciences di Amerika Syarikat sebagai "The Best Multivitamin" di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Yunez Izzati
012-6720464
SID tip top & meletop!

0 comments:



Catat Ulasan