Menu Resipi Bancuhan ESP Dan Mealshake

Bismillahirrahmanirrohim
Assalamualaikum w.b.t

Ha..alang2 bulan ni promosi ESP dan Mealshake,terasa nak juga la kongsi menu resipi bancuhan yang menarik pada rupa dan rasa kan. Macam saya lebih berminat pada perisa asli ESP iaitu rasa soya asli yang pekat dan Mealshake rasa vanila gitu, yummy..

1. ESP + Mealshake + Performance Drink 
Resipi paling berkesan untuk membekalkan tenaga sepanjang hari terutamanya untuk anda yang aktif, kerja berat atau berpuasa, semestinya bancuhan ESP + Mealshake + Performance Drink. Bila bergabung meletop rasanya ala2 vitagen gitu. Memang menyelerakan untuk mengganti sarapan atau sahur.




2. ESP + Mealshake + Cinch Shake 
Sangat efektif untuk menggantikan menu makan tengah hari atau makan malam bagi anda yang sedang dalam proses diet. Cinch shake amat membantu menyekat nafsu rakus anda apabila melihat makanan.



3. ESP / Mealshake + Collagen Powder / Vivix + Performance Drink
Pakej untuk yang nak kulit cantik anjal, tegang, mulus, gebu, cerah, berseri, awet muda, sila bancuh ESP / Mealshake + Collagen Powder / Vivix. Bila campu Performance Drink rasa lebih segar. Jangan terkejut bila lepas sebulan orang sekeliling sibuk tegur perubahan positif pada wajah comel anda tu.



4. Ada 20 resipi  cadangan yang anda boleh lihat dan cuba. Bukan untuk ESP je, Mealshake pun boleh..Tapi antara kegemaran saya adalah bancuhan dengan jus buah..nyum3..Boleh juga divariasikan mengikut selera tekak anda kecuali air panas, minuman berkarbonat atau kafein. Sayang je hilang semua khasiat tau.




Untuk cara bancuhan yang betul, jadual minum ESP / Mealshake yang terbaik, pantang larang, anda boleh dapatkan konsultasi percuma daripada saya. 

Belian dengan harga ahli akan dapat jimat 15-35% berbanding harga pasaran, jadi saya sangat sarankan anda mendaftar sebagai ahli Shaklee. 

Anda-anda yang bijak tentu akan pilih untuk berdaftar secara percuma melalui belian 6 percuma 1 untuk ESP. Belian 3 percuma 1 untuk Mealshake anda dapat menyumbang kepada badan kebajikan seluruh Malaysia. Untung sambil membeli sambil menderma. 

[Sumber]


Yunez Izzati
0126720464
SID tip top & meletop!
Cod area bkt kapar, meru, setia alam, aman perdana, puncak alam, kapar, klang dan kawasan berhampiran.






0 comments:



Catat Ulasan