Anak Lebih Bijak dan Berselera Dengan Mealshake

Bismillahirrahmanirrohim
Assalamualaikum w.b.t


Sebagai ibu anda tentu sibuk memerhati perkembangan si manja kan. Bila terdapat simptom-simptom yang luar dari kebiasaan, memang sepatutnya kita risau terutama anak-anak yang sedang membesar. Takut tak cukup khasiat dan nutrien yang akan mengakibatkan antibodi anak-anak kurang kuat. Meal Shake atasi masalah kesihatan kanak-kanak yang mengalami masalah berikut:


  • Anak yang tidak berselera makan: boleh menaikkan selera makan selain rasa vanillanya yang sedap
  • Anak yang kerap jatuh sakit: 19 nutrisi penting memastikan kesihatan anak bertambah baik selain membantu meningkatkan sistem imun
  • Anak yang kurang berat badan: mengandungi protein, vitamin dan mineral yang lengkap selain jumlah kalori yang sesuai untuk anak-anak

  • Anak yang berpuasa: membekalkan tenaga dalam bentuk protein yang lebih lambat dihadamkan berbanding karbohidrat, maka tenaga dibebaskan perlahan-lahan untuk satu tempoh
  • Anak yang kerap sembelit: mengandungi serat yang membantu proses penghadaman dan penyahtinjaan.

  • Anak aktif: sebagai snek atau kudapan bagi anak yang aktif. Mudah dan cepat disediakan selain membekalkan tenaga berterusan.
  • Anak obesiti: memberi rasa kenyang lebih lama dengan kalori sederhana untuk mengelakkan anak-anak kerap makan

  • Anak kurang fokus: membantu anak-anak lebih fokus dalam proses pembelajaran dan lebih prihatin pada aktiviti yang dilakukan.

Untuk pengetahuan bersama, Mealshake sesuai diamalkan untuk kanak-kanak bermula seawal 1 tahun ye. 6 bulan pertama hendaklah diberi susu ibu sahaja, manakala makanan pejal boleh diberi selepas 6 bulan. Jika anak-anak kurang berselera, ibu-ibu hendaklah bijak mempelbagaikan resepi agar kelihatan menarik selera untuk anak-anak merasa. 


Hubungi saya untuk tempahan, cara bancuhan dan waktu pengambilan yang betul. Sempena pomosi anda mendapat 1 tin percuma bernilai rm114 dengan pembelian 3 tin. Sangat berbaloi. Sambil membeli sambil menderma kepada badan kebajikan kanak-kanak seluruh negara. 

Yunez Izzati
0126720464
SID tip top & meletop!
Cod area bkt kapar, meru, setia alam, aman perdana, puncak alam, kapar, klang dan kawasan berhampiran

0 comments:



Catat Ulasan