Pengedar Shaklee Bukit Kapar, Meru, Klang

Bismillahirrahmanirrohim
Assalamualaikum w.b.t

Hari ini secara rasminya saya ingin memperkenalkan diri. Saya Nurul Izzati bt Mohd Yasin adalah seorang SID ( Shaklee Independant Distributor) atau pengedar berdaftar barangan Shaklee. Nombor pengenalan adalah 1123259.

Saya menyediakan khidmat nasihat dan jualan barang secara atas talian (online) atau jualan langsung (cod)utk sesiapa yg ingin mencari suplemen utk:
- kesuburan, kehamilan,  berpantang, menyusu
- jerawat, jeragat, anti penuaan, kulit cantik
- migrain, resdung, gastrik, buasir
- detox, perut buncit, kurgkan berat atau inci
- tambahkan berat atau selera makan
- kesihatan, berpuasa atau kecergasan
- sakit sendi, tulang
- darah tinggi, diabetis, kanser
atau anda boleh utarakan permasalahan anda. Saya akan cuba membantu.

Terdapat juga barangan pengendalian rumah seperti sabun basuh, pelembut, pencuci pinggan mangkuk dan pembersih serbaguna basic H utk menanggalkan kotoran degil di dapur.

Kemudian barangan penjagaan kulit muka "enfuselle" dan pemutihan "nutriwhite" seperti pencuci muka, toner, pelembab, krim siang atau malam. Shampoo pon de tau..

Semua order akan diuruskan semudah 1 klik ke website shaklee. Barang akan dipos terus kehadapan pintu rumah anda. Bagi yg berminat utk menjimatkan kos pos rm10, anda boleh sertakan order dan saya menyediakan khidmat penghantaran di kawasan bukit kapar, meru, kapar, setia alam, klang. Kawasan berhampiran boleh set nak jumpa kat ne2 utk amek k.

Salam Ukhwah,
Yunez Izzati
0126720464
SID tip top & meletop!

0 comments:



Catat Ulasan