Magic Inner Neck

Bismillahirrahmanirrohim
Assalamualaikum w.b.t..

Revolusi bertudung kini semakin berkembang. Dulu hanya fesyen bawal yang popular. Sekarang pengguna mempunyai banyak pilihan untuk bergaya seperti shawl, hoodie, awning dan sebagainya.

Bagi peminat tegar shawl, semestinya anda telah terlebih dahulu terdedah dgn inner magic yang tidak melekap, selesa dan muncung yang boleh menghasilkan ilusi wajah anda lebih runcing gitu..ceeewwaahh..Almaklumlah material cotton yang digunakan membentuk seperti awning yang lembut dan terbentuk.

Atas permintaan ramai, "Magic Inner Neck" yang melitupi bahagian leher menjadi pilihan untuk mengayakan loose shawl atau tudung yang jarang. Yang penting, muka u olls masih comel lote dgn inner yang tak melekap atau menyebabkan muka anda nampak lebih bulat dan tembam tau..ooopppssss!

Jom ramai2 kita serbu page Yunez Fashion Mall atau fb yunez izzati untuk melihat pilihan warna yang ada.

Salam Ukhwah,
Yunez Izzati
0126720464

Anugerah Kesihatan

Bismillahirrahmanirrohim..
Assalamualaikum w.b.t..

Sama ada anda perasan atau tidak antara 5 perkara yang ditekankan sebagai peringatan kita selama menjadi khalifah Allah yang menumpang di bumi ini adalah "Sihat sebelum Sakit".

Antara tujuan kita terpilih ke dunia ini adalah untuk beribadah kepada-Nya. Walaupun anda mempunyai harta menggunung, jika kesihatan kurang mengizinkan, semangat untuk lebih menikmati dan menghargai kehidupan akan berkurangan.

Apa sahaja yang kita lakukan memerlukan usaha. Begitu juga dengan penjagaan kesihatan. Kajian saintifik memgesahkan pengawalan berat badan, pemakanan seimbang dan sihat, pengambilan suplemen yang baik dan kurang terdedah kepada bahan kimia dan toksin dapat mengurangkan risiko kesihatan di masa hadapan.

Kesihatan merupakan tenaga, kecergasan, kesejahteraan dan nikmat terindah. Anda hanya akan lebih menghargai apabila kehilangannya tidak kira bersifat sementara atau jangka panjang seperti demam, batuk atau selsema. Orang yang sihat adalah berjiwa besar untuk mengejar cita-cita, bertenaga dan kelihatan hebat.

Alternatif utk mengekalkan kesihatan adalah dengan pengambilan suplemen secara konsisten. Anda tidak bole mengharapkan kesan suplemen bole di lihat dalam jangka masa yang singkat. Terutamanya peneraju suplemen "Shaklee" amat mementingkan kualiti sebagaimana moto " Sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi.

Terdapat pelbagai pilihan suplemen mengikut kesesuaian dan keperluan tubuh. Sebagai contoh, adalah suatu detik berharga dalam kehidupan seorang wanita apabila bergelar ibu dan mampu memberikan khasiat susu badan kepada anaknya. Pengambilan esp untuk memekatkan kualiti susu, alfalfa sebagai penggalak susu dan jadual mengepam yang betul mampu memberikan keperluan yang mencukupi kepada bayi anda.

Anda boleh utarakan permasalahan lain seperti ingin kulit yang bebas jerawat dan halus gebu, bosan dengan penyakit gastrik atau migrain yang sering berulang, malahan untuk mengawal kadar gula dan tekanan darah juga boleh diusulkan. InsyaAllah saya akan membantu sedaya mungkin untuk sama-sama menangani permasalahan anda.

Salam Ukhwah,
Yunez Izzati
0126720464